Nový vizuální styl pro lepší komunikaci

Máme nový web a změnou prošlo i naše logo. Co nás vedlo k tomuto rozhodnutí? Takto výrazná změna by měla mít jasné důvody a svůj smysl. Vše podstatné se dozvíte v následujícím článku. Jedno ale zůstává stejné jako dřív – i s novou tváří jsme stále firmou, která dokáže vyrobit sítě pro všechny a na všechno.


Chceme zákazníkům usnadnit objednávky
Mnoho let se potýkáme s tím, že nám často volají zákazníci a pokládají velmi podobné otázky. A my dokola vysvětlujeme a vysvětlujeme. Na novém webu chceme zákazníky lépe navigovat, aby si dokázali vybrat přesně ten typ sítě, který potřebují, a nemuseli kvůli každému dotazu telefonovat.

Když zákazník poptává síť na míru, musíme znát poměrně dost vstupních informací. Zákazníci ale většinou nevědí, které informace od nich potřebujeme. Proto je na novém webu přehledně informujeme o produktech a pomocí poptávkového formuláře zjišťujeme všechny potřebné informace. Proces objednávky by teď měl být jednodušší pro obě strany.

Nejsme e-shop se sítěmi, ale především výrobci sítí
Náš původní web působil spíše jako e-shop prodejce sítí, kde jste jako první viděli seznam všech druhů sítí, které si můžete objednat. Někteří zákazníci možná ani netušili, že sítě sami vyrábíme u nás v Tišnově. 

Přitom to pro mnohé může být zásadní informace. Chtějí českého výrobce s tradicí a zkušenostmi. Což přesně vystihuje naši firmu. Proto na novém webu klademe větší důraz na představení naší firmy dáváme vám možnost nahlédnout vám do výrobního procesu.


Vyrábíme odolné uzlové sítě – věděli jste to?
Máme jednu přednost, o které na původním webu skoro nebyla řeč. Přišlo nám to jako samozřejmé, ale zákazníci o tom pravděpodobně nevěděli. Jako jediní z mála v ČR vyrábíme uzlové sítě.

Jejich výhodou je vysoká odolnost. Jakmile dojde k přerušení oka u bezuzlové sítě, můžete se s ní v podstatě rozloučit. Uzlové sítě se na rozdíl od nich nevypářou a oka se dají opravit. Právě toto specifikum jsme chtěli zdůraznit, a proto se otisklo i do našeho nového loga. 


Nový vizuální styl
Když už jsme se rozhodli pro nový web a redesign loga, začali jsme se zamýšlet i nad celkovým vizuálním stylem naší firmy. Barvy jsme chtěli určitě zachovat – červená, modrá a bílá odkazují k české výrobě a to zůstává i nadále. Naším cílem bylo, aby nový vizuální styl působil přehledně, jednoduše a současně. Víc zapojujeme vizuální prvky a fotografie, aby se zákazníkům v našich materiálech snadno orientovalo.

Věříme, že jsme udělali dobrý a do jisté míry nevyhnutelný krok. Některé tradiční zákazníky možná lehce zaskočíme, ale jsme přesvědčeni, že změnu ve výsledku přivítají, brzy si na nové prostředí zvyknou a především ocení vstřícnost nového webu.

Milí zákazníci, těšíme se na další spolupráci s vámi.
Ať vám web dobře slouží!
Zpět na seznam aktualit